martes, 17 de marzo de 2020

Benvidos e benvidas

Ola chicos e chicas!

Como estades levando estos días? Son un pouco raros pero xa veredes como axiña estamos xuntos retomando os nosos proxectos.

Como iredes vendo por aquí, irei propoñendo diferentes actividades para que levedes mellor estos días.
Todo o que publicarei por aqui NON É OBRIGATORIO FACELO, pero asegúrovos que vos van gustar.

Agradecería que me deixedes algún comentario para saber que vos estades enterando da existencia do blogue e das actividades que vou subindo.
Coma sei que vos estades comunicados a través do class royale, comentádelle aos demais da clase que pasen polo blogue e deixen un comentario.

Se tendes dúbidas dos deberes que vos mandei ou queredes poñervos en contaco conmigo, este blogue será a nosa canle de contacto. Deixade comentario co voso nome que eu vos contestarei. Estarei moi pendente de vos.

Unha aperta moi grande da vosa profe Sara 😊

5 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Hola son Paula, eu estou ben, os deberes eran facilisimos xa os fixen todos . Ahora fago os pasatempos Unha aperta e un bico

    ResponderEliminar
  3. Ola Paula!! Xa sabía eu que eses deberes eran "pan comido"!
    Alégrome de que estas ben! Seguirei subindo cousas cada día para que non vos aburrades nin vos esquezades de min!
    Unha aperta!!!

    ResponderEliminar
  4. Ola son Isaac! Estou ben, e polas mañás estou facendo os exercicios. Tamén farei algunha das actividades que colgache. Unha aperta :)
    (estou escribindo dende unha conta de miña tía)

    ResponderEliminar
  5. Ola Isaac! Alégrome de que esteas ben! Os deberes non son difíciles pero se tes algunha dúbida aqui estou!
    Estade atentos que cada día subirei algo para que non vos aburrades.

    Unha aperta!!

    ResponderEliminar