viernes, 3 de abril de 2020

FIN DO SEGUNDO TRIMESTRE


CARTA PARA O ALUMNADO DE 5º

Hoxe chegaranvos as notas do 2º trimestre. Quero dicirvos que estou moi orgullosa de todas e todos vós. En xeral mellorastes e mantivéstesvos nunhas notas moi boas, así que os meus parabéns para todos e todas!

Doutra banda, gustaríame que vos parásedes a ver a observación que vos deixei a cada un e cada unha de vós, que o leades e quedédesvos con iso.
De todos os xeitos, sabedes que para min, a nota non é o máis importante, senón o traballo que fixestes día a día, a vosa madurez e o voso compañeirismo, que foi aumentado día a día e non sabedes o orgullosa que me fai estar de vós.
Foi un trimestre raro a verdade, co que nos quedamos con ganas de facer moitas cosas pero, farei todo o posible para que, aínda que esteamos cada un na nosa casa, sigádesvolo pasando ben e aprendendo día a día.
Pero agora tócanos facer un esforzo e seguir actuando como EQUIPO, quedándonos na casa e deixando que todo isto se vaia solucionando.
Agora disfrutade da vosa familia, xogar e non deixedes de aprender algo novo cada día.
Sodes uns campións e campionas por estar aguantando tan ben esta situación de que estou segura de que, cando todo isto pase, pararémonos a pensar e chegaremos á conclusión de que todos e todas aprendemos algo neste tempo e valoraremos moito máis a nosa rutina e pequenas cousas ás que antes igual non dabamos importancia.
Seguimos en contacto polo correo (profesaramiguez@gmail.com) ou nos comentarios deste blogue.

PD: Lembrade o que decimos sempre:

"Os erros non son fracasos, son sinais de que estamos a aprender"

Un abrazo mooi forte da vosa profe.

Sara.

CARTA PARA AS FAMILIAS DE 5º

Estimadas familias, como lles comentei, hoxe chegaranvos as notas por Abalarmóbil.
Non foi o final de trimestre que tiñamos pensado, pero aínda así creo conveniente comentarvos que non foi un trimestre perdido xa que evolucionaron moito académica e persoalmente e fixeron un gran esforzo tanto no cole como todos estes días de confinamento, polo que creo, merecen unha gran felicitación. 

Sabedes o que fixemos?
-Avanzamos moito na escritura, autonomía e resolución de problemas. 
-Aprendemos máis sobre o traballo en equipo e puxérono en práctica día a día.
-Adquirimos moitos valores como respeto, empatía, tolerancia, compañerismo, autoestima...
-Desenvolvimos máis capacidade para a expresión oral en exposicións, debates... 
-Adquirimos novos conceptos matemáticos e cómo levalos á práctica no noso día a día. 
-Experimentamos e vivimos a ciencia en primeira persoa.
-E xogamos. Xogamos moito mentres aprendiamos todo isto e tamén rimos, porque a risa, o xogo e a aprendizaxe sempre deberán ir unido.

Agora tócalles descansar un pouco, pero en casa. Aproveitade para estar xuntos e disfrutar moito deles pois agora iso é o máis importante. Pola miña parte, se tedes algunha consulta, deixo o meu correo para poder comunicarnos:

profesaramiguez@gmail.com

Un abrazo a todos e todas e a coidarse moito!!




REVOLUCIÓN DE EMOJIS!!

HOLA A TOD@S!!

Hoy vamos a trabajar un poquito pero antes de nada...le vamos a pedir al cerebro que agudice nuestro sentido del oído y vamos a calentar nuestros conocimientos. Preparados, listos, YA!!

CALENTAMIENTO LINGÜÍSTICO
Deberéis hacer click en el siguiente enlace y escribir lo que se os va dictando. (ojo con las B y V!)



LA PALABRA

Recordáis lo que eran  el campo semántico o y las familias de palabras
El campo semántico o campo léxico se refería a aquellas palabras que están relacionas entre sí dentro de un tema en concreto. 
  • Por ejemplo, dentro del campo semántico de animales tendríamos: gato, pájaro, oveja, cabra, camaleón, etc. 
  • Por ejemplo, dentro del campo semántico de flores tendríamos: claveles, margaritas, rosas, girasoles, etc.
Por otro lado, las familias de palabras eran aquellas que tenían la misma raíz.
  • Por ejemplo, dentro de la familia de palabras de ROJO, tendríamos: rojizo, enrojecer, rojez... 
(podéis repasar estos conceptos en la página 84 del libro de lengua)

1º Campo semántico/léxico
 Una vez tengamos esto claro, os propongo un juego. Tenéis que buscar en la siguiente tabla 5 campos semánticos (es decir, temas) en los que debéis incluir 5 emoticonos que estén relacionados con ese campo semántico/léxico.
Deberéis buscarlos y anotar en la libreta el nombre del campo semántico y el nombre de cada emoji que pertenece a ese campo (por ejemplo, si vemos muchos tipos de flores, pondríamos: CAMPO SEMÁNTICO DE FLORES y a continuación escribimos el nombre de las flores que aparecen en los emoticonos.


EL ADJETIVO

2º Escribimos con adjetivos.
Para esta actividad deberéis  hacer 5 oraciones. Para eso, deberéis escoger 3 emoticonos que queráis de la tabla para hacer una oración en la que debéis incluir adjetivos en diferentes grados (positivo, comparativo y superlativo) 



EL DEBATE

A continuación os dejo una imagen. 

Deberéis verla y reflexionar sobre ella. Debéis reflexionar y responder las siguientes preguntas en los comentarios: 
  • Estáis de acuerdo con lo que sucede?
  • Qué haríais vosotros si lo vierais en directo?
  • Qué os hace sentir?
Con esto estaremos expresando nuestra propia opinión, recordad que es vuestra y solo vuestra, por lo que no hay respuestas correctas o incorrectas, simplemente opiniones, así que no os cortéis y explicaros bien.
Podréis contestar a otros compañeros y compañeros mostrando vuestra opinión y crear así un DEBATE.

Seguimos trabajando!!
Sara.

CORRECCIÓN MENTE MATEMÁTICA

Ahí van las correcciones de "UNA HISTORIA MATEMÁTICA"


Me han gustado mucho las historias que me habéis mandado por correo. Espero que os haya gustado y si es así, podremos hacer más actividades como esta. Decirme que os parecería.
Un abrazo!!
Sara.