martes, 5 de mayo de 2020

Costas, ríos e vertentes

Bos días!!
Quén ten ganas de ir ó rio ou a praia? Xa queda menos para iso, e para facer esta espera máis amena hoxe faremos un percorrido especial.

1º ACTIVIDADE: ADIVIÑA ONDE.
Despois de ler cada descripción deberedes identificar e completar a táboa
 (ler  primeiro a páxina 40 y 41 de Ciencias Sociais e logo facer  a táboa)




2º ACTIVIDADE: RIOS



3º ACTIVIDADE: APADRIÑA UN RÍO.


4º ACTIVIDADE: FAVORITOS

Deixade en cometarios:
-2 praias praia ou río favoritos no que estivestedes 
-Que praia ou rio queredes coñecer 

Comezo eu.: A miña praia favorita é Tulla (está en Cabo Udra , Bueu) e Nerga (en Cangas) aínda que a máis rara á que fun é a praia de Gulpiyuri en Asturias (convídovos a que busquedes unha foto dela)
A praia que me gustaría coñecer é a a de Stockness en Islandia pola súa area negra e as montañas que a rodean.
É O VOSO TURNO!!
_________________________________________________________________________________
HOXE TENDES INGLÉS, ASÍ QUE DÉIXOVOS POR AQUÍ O ENLACE AO BLOGUE PARA QUE FAGADES AS ACTIVIDADES:

_________________________________________________________________________________

ADEMAIS, TENDES UNHA SORPRESA DE CHIMPALIBROS NO BLOGUE DA  BIBLIOTECA

________________________________________________________________________________
RECORDADE QUE MAÑÁN É O ÚLTIMO DÍA PARA O VÍDEO DE MÚSICA!!

Unha aperta enorme!!
Sara

10 comentarios:

  1. Profe as Playas que mais me gustar foron a de Santander e a de ezaro e a que me gustaría e a de as playas das catedrais

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Xeniais Anxo! Temos praias increíbles por aquí. Espero que pronto popdas coñecer a das Catedrais, é moi moi bonita.

      Eliminar
  2. Hola, son Joel. As praias que mais me gustaron foron a praia do Jablillo en Lanzarote e a praia Chica en Fuerteventura, había peixes o redor miña.
    Gustariame ir a ver as praias das Illas Baleares.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Vaia experiencia máis chula Joel! A min tamén gustaríame coñecer a das Baleares, tñen que ser moi bonitas.

      Eliminar
  3. Hola profe a min gustaronme as praias de Asturias pero non me acorda o seu nome. Por aqui gustanme a praia de Samil e Praia America.BICOS

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Asturias ten praias marabillosas! Xa queda menos para que podas ir a Samil e praia América.

      Eliminar
  4. Hola,son Roi , e a praia que mais me gusta e a de Samil porque non me gusta moito as praias pero ali hai piscina asi que me podo banar nela ,
    tamen fun a praia del Sardinero en Santander .
    Non me gustaria conecer ningunha praia porque non me gustan.

    ResponderEliminar
  5. Mira que ben che ven Samil pola piscina! Xa queda menos!!

    ResponderEliminar
  6. Hola profe! a min a praia que mais me gustou e a praia das Catedrais en Ribadeo, tamén me gustan as de Bueu.
    Gustariame coñecer algunha praia da rexión Catalá.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ola Hugo! Seguro que pronto as coñeces pero como as de Galicia ningunha!! jeje

      Eliminar